منتــــديات ديمـــومتها
حتسجل يعني حتسجل هههههه بالغصب هيا
منتــــديات ديمـــومتها
حتسجل يعني حتسجل هههههه بالغصب هيا
منتــــديات ديمـــومتها
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتــــديات ديمـــومتها

مخنوق ومش لاقي حاجه تعملها تعالى ديموم معانا هنا

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

مصيبة سودة حطت علي دماغ القطاع المميز يا فهد انت و فوزي عندنا بالكلية المخروبة بجاز دي

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
المجنون
ديمومي جديد
ديمومي جديد

ذكر
مـشـاركـاتـك : 24
عرفتنا إزاي؟؟ : مصيبة سودة حطت علي دماغ القطاع المميز يا فهد انت و فوزي عندنا بالكلية المخروبة بجاز دي Untitl72
نقاطك : 70
سمعتك : 0
يوم تسجيلك : 24/07/2009

مصيبة سودة حطت علي دماغ القطاع المميز يا فهد انت و فوزي عندنا بالكلية المخروبة بجاز دي Empty
مُساهمةموضوع: مصيبة سودة حطت علي دماغ القطاع المميز يا فهد انت و فوزي عندنا بالكلية المخروبة بجاز دي   مصيبة سودة حطت علي دماغ القطاع المميز يا فهد انت و فوزي عندنا بالكلية المخروبة بجاز دي Emptyالأحد أغسطس 16, 2009 11:48 am

انا لسة راجع من المصيف اول امبارح ورحت مع ابويا الكلية نشوف ورق قريبي الي هيخشها جديد عشان نلاقي القرار الحلو دة
مدام دعاء بتقول القطاع المميز كلة لازم يدفع المصاريف في الاسبوع الاول من شهر تسعة ولو مادفعتش في الاسبوع الاول في اول الدراسة هيبقي في غرامة % 15
بالمناسبة المصاريف هتبقي زي ما انا بقول:-
الترم 18 ساعة والساعة ب262.5 +مصاريف الكلية 265 بمعني اصح المصاريف هتبقي 5000 عن الترم دة
اللهم ما بلغت اللهم فاشهد
المشكلة كلها اني انا معنديش اي اتصالات بصحابنا بالسعودية فحاول توصلهم يا فهد باي طريقة
خلاص الي في مصر انا هوصلهم بنفسي اوكية
بيييييييييييييييييييسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
المجنون
عادل جلال
ديمومي شغال
ديمومي شغال
عادل جلال

ذكر
مـشـاركـاتـك : 140
سنك : 44
فين بيتك : الأنفوشى
بتشتغل إيه : مهندس
دماغك عامله إيه : آخر تمام
عرفتنا إزاي؟؟ : مصيبة سودة حطت علي دماغ القطاع المميز يا فهد انت و فوزي عندنا بالكلية المخروبة بجاز دي Untitl72
نقاطك : 91
يوم تسجيلك : 14/05/2008

مصيبة سودة حطت علي دماغ القطاع المميز يا فهد انت و فوزي عندنا بالكلية المخروبة بجاز دي Empty
مُساهمةموضوع: رد: مصيبة سودة حطت علي دماغ القطاع المميز يا فهد انت و فوزي عندنا بالكلية المخروبة بجاز دي   مصيبة سودة حطت علي دماغ القطاع المميز يا فهد انت و فوزي عندنا بالكلية المخروبة بجاز دي Emptyالإثنين أغسطس 17, 2009 7:00 pm

هو ده للأسف الأسلوب المتبع فى جامعات اليوم

أنا فعلا ً كنت فى الكلية النهارده

ولاقيت الكل بيدفع المصاريف

من دلوقتى

بس ده تجنبا ً للزحام فى أول الدراسة مش أكتر

بس اللى يعرف حد يبلغه عشان يعرف

مشكور يا مان
http://alredawalnooronline.forumice.net/index.htm
DeMo DoMtY
الديمومي الكبيـــــر
الديمومي الكبيـــــر
DeMo DoMtY

ذكر
مـشـاركـاتـك : 9142
سنك : 33
فين بيتك : تاني شارع على إيدك اليمين
بتشتغل إيه : اولى كامحة (تربيه)
دماغك عامله إيه : مبسوط
الأوسمه : مصيبة سودة حطت علي دماغ القطاع المميز يا فهد انت و فوزي عندنا بالكلية المخروبة بجاز دي Empty
نقاطك : 4978
سمعتك : 5
يوم تسجيلك : 15/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: مصيبة سودة حطت علي دماغ القطاع المميز يا فهد انت و فوزي عندنا بالكلية المخروبة بجاز دي   مصيبة سودة حطت علي دماغ القطاع المميز يا فهد انت و فوزي عندنا بالكلية المخروبة بجاز دي Emptyالثلاثاء أغسطس 18, 2009 1:56 am

لاحول الله الوضع عندنا بقى زي الزفت احنا في علوم كده برضه

يارب عدلها من عندك
http://www.daimomtha.own0.com
عادل جلال
ديمومي شغال
ديمومي شغال
عادل جلال

ذكر
مـشـاركـاتـك : 140
سنك : 44
فين بيتك : الأنفوشى
بتشتغل إيه : مهندس
دماغك عامله إيه : آخر تمام
نقاطك : 91
يوم تسجيلك : 14/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: مصيبة سودة حطت علي دماغ القطاع المميز يا فهد انت و فوزي عندنا بالكلية المخروبة بجاز دي   مصيبة سودة حطت علي دماغ القطاع المميز يا فهد انت و فوزي عندنا بالكلية المخروبة بجاز دي Emptyالثلاثاء أغسطس 18, 2009 11:34 pm

لا وأكتر من كده يا أدهم

وآدى شكل الطلبة وهما بيدفعوا المصاريف الزيادة دى

177 للاعدادى

و

181 لأولى

مصيبة سودة حطت علي دماغ القطاع المميز يا فهد انت و فوزي عندنا بالكلية المخروبة بجاز دي Hosting-96d689a92a

مصيبة سودة حطت علي دماغ القطاع المميز يا فهد انت و فوزي عندنا بالكلية المخروبة بجاز دي Hosting-eb7f6611fc

الوضع صار صعب فى كل الجامعات

ما تعرفش أنا عملت حاوى عشان أإخلص أوراق التخرج

لدرجة إنى اضررت لدفع قيمة ايصال كنت دفعه قبل هذا

فى السنة الثالثة تخصص

اضررت للدفع ودفع أيضا ً قيمة الشهادات .. والدمغات وخلافة

المهم الحمدلله إنى اتخرجت

وسلملى ع النظام
http://alredawalnooronline.forumice.net/index.htm

مصيبة سودة حطت علي دماغ القطاع المميز يا فهد انت و فوزي عندنا بالكلية المخروبة بجاز دي
صفحة 1 من اصل 1